Hoe stuur ik mijn facturen automatisch door naar Yuki?

Snel en eenvoudig via ons facturatieplatform! Zoals de meeste boekhoudpakketten kan je jouw facturen automatisch doorsturen en met Yuki kan dat dus ook. Zo staat alles direct netjes klaar voor je accountant.

Hoe werkt het?

Wanneer je een factuur maakt via ons facturatieplatform, wordt die automatisch verzonden naar je Yuki-dossier. Daar verzamelt je accountant al je documenten, je facturen en creditnota’s.

Wat is daar zo handig aan? Alles gebeurt automatisch! Zo hoef je er maandelijks of per kwartaal niet meer aan te denken om je Creative Shelter-documenten te bezorgen aan je accountant. Weer iets wat je kan schrappen van je to-do!

Hoe stel ik dit in?

In Yuki

Dat moet je accountant even doen. Hebben ze graag wat extra info over hoe ze jouw facturen het best verwerken? Dat kan, mail ons en we bezorgen je met plezier een handige (en korte) gids voor je accountant. Daar staat stap voor stap hoe het voor hen werkt.

In ons platform

  1. Ga via het menu rechtsboven naar ‘Boekhouding & Integraties’.
  2. Onder de sectie ‘Automatisch doorsturen’ klik je op de knop ‘Toevoegen’.
  3. Plak het e-mailadres van je digitale brievenbus in Yuki (dit vraag je op bij je accountant) in het veld voor het e-mailadres, selecteer ‘Per factuur of creditnota’ en de frequentie en bewaar je instellingen.

Zo, klaar! Factuur of creditnota aangemaakt in ons platform? Die worden vanaf nu automatisch naar Yuki doorgestuurd. Da’s je boekhouding bijhouden zonder al te veel stress of moeite.