Kan ik mijn documenten automatisch doorsturen naar mijn accountant?
Jazeker! In het facturatieplatform voeg je eenvoudig het e-mailadres van je accountant of boekhoudpakket toe (of beiden). Zo verzend je facturen en creditnota’s automatisch.
Die instelling vind je terug onder je profiel bij ‘Integraties’.
Automatisch doorsturen
Als je hier een e-mailadres invult, worden je facturen en creditnota's bij het aanmaken ervan automatisch doorgestuurd naar dat e-mailadres, zowel in pdf- als xml-formaat, met de frequentie die jij kiest.
Per e-mailadres bepaal jij zelf de frequentie. Ontvangt je accountant je facturen en creditnota’s graag per maand of kwartaal? Dat kan! Ze worden 5 dagen na het einde van de maand/kwartaal automatisch verzonden. Zo zijn we zeker dat de .zip volledig is.
Vul je een boekhoudpakket in? dan raden we aan om alles per factuur/creditnota automatisch door te sturen en niet per maand of kwartaal. Werk je samen met Accountable, dan is er hier een extra stap aan verbonden om alles meteen vlot te laten verlopen. Meer daar over kan je hier lezen!
Tip: in sommige boekhoudpakketten moet je, uit veiligheidsredenen, eerst een extern mailadres toevoegen. We versturen jouw factuur altijd vanaf: administratie@creativeshelter.be.